Barn.

Några veckor sedan...

Barn 5 år: Sooooofia, vad heter din man??
Jag: Jag har ingen man än vet du
Barn: men VARFÖR inte?
Jag: Jag har inte hittat någon än
Barn: Vet du, man kan köpa en man på Ullared, Det har min moster gjort!!!!!

En annan gång..

Barn 3 år: Sofia, varför har du en fläta i håret??
Jag: För jag tycker att de är fint!
Barn: ÄR DU EN TJEJ??? (spärrar upp ögonen och ser helt förvirrad ut)


Hahaha barn är så himla roliga!! Lisa, ska vi ta en sväng till Ullared snart eller!?!?!?!?



Kommentarer
Postat av: lisaaa

DET VET DU ATT VI SKAAAA :D

2011-11-19 @ 12:16:30
Postat av: cecilia

Hihi, det där gjorde mig allt fnissig! Är du en tjej toookigt!

2011-11-28 @ 22:33:13
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0