Jag är inte rädd, jag kan flyga..

Har precis insätt att det är ca 20 timmars flygtid till Sydney.. Känns ju sådär med min flygrädsla alltså, någon som har några sömntabletter eller lungnande liggandes hemma till övers?? Hahaha naevars, det måste ju gå på något sätt ändå! Jag får väl strunta i att sova sista 3 dygnen innan resan så borde man ju decka på planet..

Imorgon är det dags för ledarfest i Åby IF, det kan ju bli intressant.. Tur att Lisa följer med som min respektive i brist på manligt sällskap haha :) Vi laddar upp med att spendera dagen i Stadium Arena och kolla på slutspelet i ICA-cupen (eller vad den nu heter detta år) och hejja lite på Åbys herrar!

I helgen ska det fixas ny bloggdesign.. Det ser ju sjukt träligt ut nu alltså!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg! :D

2011-11-27 @ 15:54:04
URL: http://mbergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0