Stora planer

Hej!
Jag hade tänkt ta upp det där med bloggningen igen så att min familj och mina vänner kan hålla koll mig när jag flyttar till Australien i Januari. Jag har bestämt mig för att flytta dit och jobba som au pair i minst ett halvår (om jag överlever flygresa, alla ormar och spindlar och annat farligt skit som finns där).

Ansökan är så gott som klar, sista grejen är en intervju som ska göras på Skype om ca 1 timma med en tjej från Skandinaviska institutet och den är helt på Engelska och jag är SKITNERVÖS!

Hoppas att någon vänlig själ (typ Matilda Bergström eller Josefine Salomon) har lust att hjälpa mig med bloggdesignen, för såhär kan det ju icke se ut..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0