väntan.

Tänkt att jag ska flytta till andra sidan jorden helt själv.. Trodde aldrig att jag skulle våga, men efter 2 års velande så bestämde jag mig äntligen, för jag vet att om jag inte gör det så kommer jag sitta där när jag är gammal och undra vafan jag aldrig gjorde det för! Tror även att resan kommer utveckla mig som person något enormt, jag är 21 år och har varit utan min mamma och pappa i 2 veckor som mest så det är nog bra för mig att klara mig själv haha..

Väntan är nog det som är värst. Jag vill veta NU vart och hur jag kommer att bo i Australien, hur många barn och vilka åldrar jag ska ta hand om och exakt datum när jag ska åka.. Känns inte som jag kommer att fatta att jag verkligen ska åka innan allt det där är klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0