Barn är roliga

Barn säger så roliga saker hela tiden..

I torsdags när jag var på toaletten så hör jag lillkillen utanför; SOFIIIIAAA, are you doing a wee or a po?!!?!? (samtidigt som han bankar på dörren och rycker i handtaget)

Igår satt han i mitt knä och så drog han ner min tshirt och bara "Is THAT boobies?!?!" Jag bara "eeeh yes it is"..
Och idag kom det en till fråga.. "Sofia, do you have a boyfriend?!? Do you kiss boys all the time?"
Haha, han är bara snart 4 år!



Jag och gullungen! Notera mitt kräftröda fejs haha.. var på stranden med Nathalie och brände mig LITE. Har inte kunnat vara i solen på 2 dagar nu men hoppas på att det ska ha lagt sig till imorn för då vankas det BBQ på stranden med tyskorna :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

naw söta ni är :)

2012-02-12 @ 02:53:11
Postat av: Matilda

HAHA skön unge då! xD Måste även säga att jag gillar nyansen av rött i ditt ansikte ;) Ser fan ut att göra skitont? xD

2012-02-12 @ 15:16:01
URL: http://mbergstroem.blogg.se/
Postat av: sofia

Hahaha det gjorde inte så ont faktiskt, bara på låten när man hade shorts på sig ;)

2012-02-13 @ 12:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0