Hår



Allt saltvatten och sol sliter på hårfärgen som sakta men säkert går mot orange/blondt nu.. Blondt i hårbotten sedan lite orange och sen lite varierande i resten av håret! Jag borde verkligen göra något åt det med det är sjukt dyrt. Kanske får ta saken i egna händer, det är ju redan lite oranget haha!
Annars så rullar livet på här nere, lite upp och ner nu när det börjar bli en vardag här och allt inte är nytt och spännande längre.. På fredag vankas det surfinglektioner i Newcastle med tyskorna och på söndag ska jag träffa Linn från Sverige som bor i Sydeney, hon kommer upp till Newcastle över dagen :) Sedan nästa helg åker jag och Verena till Blue Montains utanför Sydney! Det kommer bli grymt! Annars så hänger jag mest på stranden, solar och badar och kör bodyboarding flera gånger i veckan! Det är riktigt roligt och jag hoppas att surfa på riktigt kommer att vara lika roligt :)
Nu är det dags att sova.. Sol och bad gör en riktigt trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0