segt internet

Jag har försökt ladda upp bilder i en halvtimme nu och det funkar inte. Australien är lite efter när det gäller det där med internet!! Annars då, joo har umgåts en del med dom tyska tjejerna, riktigt trevliga :) Vi va ute vid Birubi point i måndags och solade, badade och kollade på snygga surfarkillar! Där ute kan man se både Delfiner och sanddynorna som är 35 km långa och går hela vägen till Newcastle, rätt coolt! Har dock inte sätt några delfiner än, men ska kanske ut dit idag och  kolla för igår hade det vart ca 20 st där. Någon helg framöver så ska jag nog ta lite surfinglektioner här med min värdfamilj, dom har en massa surfingbrädor och sånt i garaget som jag får låna om jag vill och det känns ju som man borde testa på det när man är här. Är dock lite skrajj för alla hajar! Dom stänge en strand i Newcastle förra veckan för det var hajar nära land.. För ett år sedan var det en tjej som blev äten av en haj här där jag bor, Hon klara sig men har bara en arm!
Jag ska försöka fixa något fotoalbum via internet så jag kan lägga upp bilder, hoppas att det inte är lika segt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0