Surfing och bodyboarding


Igår tog jag min första surfinglektion någonsin! Innan hade jag ställt in mig på att det skule bli svårt, men inte hade jag en aning att det skulle bli såhär svårt. För det första så var det i princip omöjligt att komma upp på brädan i vattnet.. Sen det där med att fånga en våg.. Kan ju bara säga att jag var med under vattnet än på brädan! Tillslut lyckades jag iallafall komma upp på knäna :) Ska ta några flera lektioner och sen kanske köpa någon begagnad nybörjarbräda så jag kan lära mig ordentligt. Det är ju rätt passande att börja jobba kl 17 varje dag! Något som är mycket lättare att göra är bodyboarding, se bilden nedan. Då ligger man bara på brädan och den är ju mycket bredare än en surfingbräda så då ramlar man inte av lika lätt :) Jag älskar verkligen beachen och havet, förstår inte hur man skulle kunna tröttna på detta!


Kommentarer
Postat av: DIN FÖRRA CEPEGRANNE!

SKRIV MER I BLOGGEN FÖR FAN BORKA! KASTAR RIVEN OST PÅ DIG ANNARS!

2012-02-29 @ 23:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0