Biiiiil biiiil biiil

Heeeej bloggen. Jag vet att jag är ganska dålig på att blogga alltså men det blir inte att man sitter vid datan jätte mycket här. Har fullt upp med barna på kvällarna och på dagarna så försöker jag aktivera mig så mycket som möjligt utan att sitta vid datorn. Imorgon bär det iallafall av till Sydney, bussen går 06.17..... För tidigt haha. Anna och jag ska dit och kolla på bilar över dagen och förhoppningsvis är vi bilägare imorn vid denna tid! Vi  har bestämt träff med några bilägare sen ska vi till en travellers carmarket så vi får se hur och vad det blir. Det är ju rätt mycket som ska kollas, provköras och så vidare. Jag är lite nervös alltså, tur att man har Anna med sig! Igår vart det en spontan utgång med herrn och hans kompisar! Det var riktigt kul och han känner min värdmammas lillesysters pojkvän så dom var med också så det var ju najs att man kände någon iallafall :) Idag har det varit fullt upp med barnen hela dagen, ponyclub och cupcakes bakning, men det är kul! Vi skypade även med hela familjen där hemma + farbror och barn. Lochie älskar skype, han sitter och "showing off" hela tiden och ska visa alla sina leksaker för mina föräldrar haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0