Rest in peace min kära HTC desire

I 2 år har denna varit min och jag har gång på gång sagt att "HTC håller för allt, har tappat den huuuur många gånger som helst och den går aldrig sönder". Men nu har dagen kommit.. Jag var ute och gick och så ringde telefonen och jag tog upp den ur fickan och tappade den på asfalten, ingen farligt fall alls utan jag har tappat den så säkert 100 gånger. Men just denna gång så ligger det en liten liten sten precis där telefon landar med skärmen neråt och resultatet av detta kan ni ju se på bilden nedan. Sen tappade jag den igen dagen efter och det resulterade i bulan på sidan haha. Jag får nog ge upp hoppet om min kära telefon nu och köpa en ny för den lever sitt eget lilla liv efter olyckan, ringer upp min värdmamma (först i telefonlistan på A) i tid och otid och stänger av sig själv när den känner för det.. Det blir nog att köpa den billigaste telefonen dom har på k-mart och sen fixa en ny fin när man kommer hem till Svea rike igen! Rest in peace...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0