Volcom




Alltså, detta linne är perfektion i klädväg. Perfekt militärgrön färg (synd inte så bra på bilden) och med vinrött tryck. Det kan inte bli bättre. Eller jo det kan det ju för det var på rea på surfshoppen för 25$ och sist jag kollade kostade det 45$ så det var ett riktigt kap! Storlek 10-12, vilket jag tror är 40 ungefär i europeisk storlek? Sitter löst och snyggt nu när man har lyckats gått ner närmare 17 kilo.. Vetefan hur jag lyckades med det, har ju iofs tränat hårt med min personliga tränare 2 ggr i veckan men inte direkt ändrat något i mina matvanor. Jag är i allafall väldigt nöjd och planerar att ta ca 8 kg till innan det är dags att lämna The Bay för nästa äventyr. Idag är det exakt en månad kvar här och det är blandade känslor kan jag lova.. Ska bli så otrligt rolig att bara resa runt i Australien med Anna men å andra sidan kommer jag sakna barnen och familjen sjukt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0