hello!

Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen men internet här är dåligt och har inte haft någon större lust. Förra helgen tillbringades i Port maquari och Kempsey med värdfamiljen, det var fint att komma ut på landet lite och se något annat! Vi besökte mormorn och morfarn till barnen och dom bor på en farm och har massa höns och sådant. I veckan har jag väl mest hängt på stranden och på gymet och i lördgas var jag ute på nattklubben här med Sarah och hennes syster som var här på besök, det var mycket trevligt :) Igår drog jag en sväng till Newcastle och shoppade massor! Dom har riktigt mkt snygga kläder här i Australien :)

Puss och kram på alla där hemma i Sverige!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

låter najs borka :) festa på för fan!

2012-03-20 @ 15:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0