Homesicknes

Hello! Vet att jag ar dalig pa att blogga men har inte haft lust till det pa ett tag.. Har haft valdigt mkt hemlangtan de senaste 2 veckorna sa det ar darfor! Vet inte varfor jag har det heller, allt har ar jatte bra, bor hos en underbar familj, har underbara vanner och ett soft liv pa stranden. Dom som vet sager att hamlangtan ar som en fysisk sjukdom, man blir helt matt, tjuter for ingenting, kan inte ata osv..at donken igar och bestallde det jag brukar ata i sverige, fick knappt i mig en halv hamburgare.. Men dom sager ocksa att det ska ga over sa jag hoppas pa det.. har ju bara haft det i 2 veckor och innan var det knappt inga problem alls.. Tur att man har varldens basta hostmum som tar hand om en :) Och min lilla mamma dar hemma som inte ens blir arg om man ringer och vacker henne mitt i natten <3
Men jag ska ta mej fan fixa det har, ta mig igenom det och komma ut hel pa andra sidan!! Nar jag kommer hem kommer jag va en helt annat person, tusen ganger starkare!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Såklart att du fixar det! :D Världens bästa Ekan fixar biffen :D

2012-03-08 @ 17:54:44
URL: http://mbergstroem.blogg.se/
Postat av: sanna

Klart du fixar det :) Du är ju bäst <3 Saknar dig massor.

2012-03-08 @ 19:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0