FAMILJEN PÅ BESÖK!!!!

I söndags morse åkte jag in till Sydney, mötte först upp Linn i Epping för lunch och det var mycket trevligt och god mat på en "fejk" italiensk restaurang. Sedan hoppade jag på tåget igen och åkte in till city och checkade in på ett hostel och sedan gick jag ner på stan en sväng. När klockan började närma sig 18 hoppade jag på tåget ut till flygplatsen för att möta upp min familj som skulle ha landat 18.15. Men det var försenat 1,5 timme så fick hänga lite på flygplatsen ett tag. Men tillslut så kom dom och det var hur härligt som helst att se dom igen efter så lång tid!!!! Sen käkade vi lite mat och begav oss mot deras hotell och hängde där och bara pratade tills det va dags för mig att vandra gatan ner till mitt hostel och sova. Dagen efter möttes vi upp kl 9 och gick och käkade en megastor frukost på ett ställe i centrala Sydney. Sedan vandrade vi ner till Darling harbour och bort till operahuset och harbour bridge. Vädret bjöd på strålande sol så det var härligt och martin som hade nojjat över att han inte skulle bli solbränd var nöjd haha! Sen var det tyvärr dags för mig att sätta mig på tåget och åka hemåt igen eftersom jag skulle jobba på kvällen.. Familjen ska nu tillbringa veckan i Sydney sen kommer dom ut hit på lördag eftermiddag sedan åker vi på söndag morgon!! En veckas semester ska bli grymt skönt och att bara få umgås med familjen!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni får ha det så mysigt :D puss bästa borka! snart ses vi igen!

2012-05-02 @ 22:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0