Födelsedagen

Lördagskvällen tillbringades med Sarah, vi drack massor med vin hemma hos mig sedan gick vi ut till RSL där det var världens drag. Hade sjukt roligt med Sarah och hennes pojkvän och hela Nelson bay rugby som va ute och firade segern haha. Jag blev bjuden på en massa drinkar och vi firade min födelsedag efter 12-slaget. Igår, söndag, när det var min födelsedag på riktigt så blev det först jobb, vi bakade en svensk födelsedagstårta osv och hade en bra dag. Sedan när mina värdföräldrar var klara med sitt jobb så åkte vi till Newcastle där vi åt chokladdoppade jordgubbar sedan spelade vi bowling. Vi spelade även airhockey och körde sådana där bilspel när man racear not varandra, jag förlorade mot Alicia haha. Sedan gick vi till en restaurang och åt Sushi-train!! Ascoolt var det och det var faktiskt riktigt gott! Det är bra att ha en kock med sig som talar om för en vad man ska äta när man är på restaurang. Han fick mig till och med att äta Ål, det ni! Men det var helt okej, inte min favourit men ändå. Sedan åkte vi hemåt och jag och Alicia hade filmkväll, hon var helt förvånad över att jag inte hde sätt Clueless så hon köpte den åt mig i födelsedagspresent! Den var bra haha :) Hade en riktigt bra födelsedag tack vare värdfamiljen! Och tack alla som gratulerade mig via fb, sms och telefon, det värmer extra mycket när man är på andra sidan jorden!




Jag och Alicia





Sötungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0